Aliağa ve Şalpazarı arasında "Kardeş Şehir" protokolü imzalandı
26 Haziran 2026 - 12:16
Karadeniz ile Ege arasında gönül köprüsü kuruldu. Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar İle mahalle muhtarları Trabzon Şalpazar ilçesini ziyaret etti, iki belediye arasında Kardeş Şehir Protokolü imzalandı.
TrabzonHaber24 Muhabir Melek Çakır’ın haberine göre Aliağa Belediyesi ile Şalpazarı Belediyesi arasında Kardeş Şehir Protokolü imzalandı.
Heyet, ilk olarak Şalpazarı Belediyesi’ni ziyaret ederek temaslarda bulundu. Ziyaretin ardından Şalpazarı Belediyesi Konferans Salonu’nda resmi imza töreni düzenlendi.
Protokol kapsamında, iki ilçe belediyesi arasında kültürel etkinlikler, sosyal projeler ve yerel yönetim deneyim paylaşımı alanlarında ortak çalışmalar yürütüleceği bildirildi.
Törende konuşan Şalpazarı Belediye Başkanı Refik Kurukız, imzalanan protokolün her iki ilçe için de hayırlı olmasını dileyerek, "Aliağa Belediye Başkanımız Sayın Serkan Acar ve kıymetli heyetine nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Kurduğumuz bu kardeşlik köprüsü, kültürümüzü yaşatacak, ilçelerimize güç katacaktır" ifadelerini kullandı.
Düzenlenen imza törenine; Şalpazarı Kaymakamı Kezban Yerlikaya, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Yüksel Gülay, AK Parti Şalpazarı İlçe Başkanı Zeki Çabuk, MHP Şalpazarı İlçe Başkanı Recep Demirtürk, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları, kamu kurum müdürleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Program, iki belediye heyeti arasında karşılıklı hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
TrabzonHaber24 Muhabir Melek Çakır’ın haberine göre Aliağa Belediyesi ile Şalpazarı Belediyesi arasında Kardeş Şehir Protokolü imzalandı.
Heyet, ilk olarak Şalpazarı Belediyesi’ni ziyaret ederek temaslarda bulundu. Ziyaretin ardından Şalpazarı Belediyesi Konferans Salonu’nda resmi imza töreni düzenlendi.
Protokol kapsamında, iki ilçe belediyesi arasında kültürel etkinlikler, sosyal projeler ve yerel yönetim deneyim paylaşımı alanlarında ortak çalışmalar yürütüleceği bildirildi.
Törende konuşan Şalpazarı Belediye Başkanı Refik Kurukız, imzalanan protokolün her iki ilçe için de hayırlı olmasını dileyerek, "Aliağa Belediye Başkanımız Sayın Serkan Acar ve kıymetli heyetine nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Kurduğumuz bu kardeşlik köprüsü, kültürümüzü yaşatacak, ilçelerimize güç katacaktır" ifadelerini kullandı.
Düzenlenen imza törenine; Şalpazarı Kaymakamı Kezban Yerlikaya, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Yüksel Gülay, AK Parti Şalpazarı İlçe Başkanı Zeki Çabuk, MHP Şalpazarı İlçe Başkanı Recep Demirtürk, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları, kamu kurum müdürleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Program, iki belediye heyeti arasında karşılıklı hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.





YORUMLAR